juli 2014

Hjemme i drøbak

Hei! I går kveld kom jeg endelig hjem til drøbak etter en superlang kjøretur hjem. Har tatt det veldig med ro i dag men har dratt en tur ut midt på dagen for å kjøpe softis. Ellers har jeg holdt på...

Day 6 in stockholm

Heihei! Idag er siste dagen her så vi har tatt det helt med ro. Vi dro en bitteliten tur bort til den amerikanske fotballbanen og prøvde å ta en tuchdown. Skoen min kom høyere enn ballen, hehe! Ett...

Day 5 in stockholm

Hei! Idag har vi dratt på det gedigne kjøpesenteret i teby. Kikket innom massevis av butikker og så masse fint men endte opp hos ralph lauren butikken. Fant meg to superfine klesplagg derfra som je...

Day 4 in stockholm

Heihei! I går tok vi turen innom gamlehjemmet for å hilse på oldemor som er 93 år. Det var veldig koselig å se henne igjen. For meg er det viktig å hilse på familien så lenge man kan. Hun er en kje...

Day 3 in stockholm

Heisann! Idag tok vi turen til det naturhistoriske museumet. Det var sååå mye å se på. Det var veldig gøy men jeg blir veldig sliten av å være på museum, hehe! Jeg så på mange utstoppede dyr og skj...

Day 2 in stockholm

Hei dere! I dag har vi tatt det veldig rolig. Vi badet i bassenget på formiddagen. Rundt klokka sju dro vi ned til gamle astan. Det var så fint der. Høye, gamle bygninger og masse å se på. Smakte o...

Bilder fra stedet

Day 1 in stockholm

Hei! Idag har vi sjekket området. Det er virkelig fint her og fy søren så store og flotte hus det er rundt her. Vi var utenfor huset til blandt annet roxett og en av de i abba. Så dem ikke for det ...

Stockholm

Heihei! Etter en seks timers biltur var det godt å komme fram til stockholm. Huset er såå fint. Bassenget logger fint til og er utrolig fint, det er koselig spiseplasser ute og solsenger, inne i hu...

Bilder fra de siste to ukene

Lange og koselige kvelder ute på terrassen med is og jordbær. Sommerstemning!Drukket varm sjokolade på waynes coffe en regnværsdag!Verdens fineste spa! Var så avslappende og koselig å være der. Kun...

HJEMME

Den 29. Juni feiret vi bursdagen til verdens beste hund ludo som fylte ett år. Det er rart å tenke på at vi har hatt han så lenge allerede. Feiringen ble komplett med både tante, onkel, kusine, fet...

Yesterday

Heihei! I går ble det nok en dag på stranda. Noe av det beste med sommeren er late dager på stranda. Soling, bading og masse mer! Det har vært strålende vær de siste dagene noe som er utrolig bra m...

Pokker ta internettet

Nå har jeg holdt på med dette pokkers internettet i snart to uker og ingenting blir bedre. Jeg har en lang liste med ting jeg må få gjort på bloggen og ting jeg må fortelle som har stresset meg hve...

Mallorca del 4

HOTELLETSofaen var fint dekorert med puter og egentlig ikke noe å klage på.Terrassen ble brukt mye, spesielt om kveldene. Det var utrolig fin utsikt og jeg savner veldig å bare sitte der og prate å...

Mallorca del 3

BILDER FRA OMRÅDETDet var sykt fint på området. Resturanten hadde nydelig havutsikt og stranda var helt ubeskrivelig. Den var milelang, helt blått hav og kritthvit sand. Jeg ble rett og slett forel...

Mallorca del 2

ANTREKKSHOWETVi gikk på to show i løpet av uken. We will rock you og across Amerika. Det var to utrolig bra show. De sang utrolig bra og det var verdt å få med seg. Vi måtte gå til hotellet som lå ...

Mallorca del 1

TUREN DITNår jeg først satte føttene mine på bakken i Mallorca var det utrolig deilig. Hele reisen hadde tatt utrolig lang tid. Flyturen hadde tatt nesten fire timer og bussrutene tok en time i til...
Lisa Semb

14, Frogn

Hei! jeg heter Lisa, er 14 år og bor i en liten by kalt Drøbak. Jeg har blogget i ca. tre år nå. Jeg blogger om min store lidenskap for musikk og teater, hverdagen min, sminke, innkjøp, outfits og mine tanker om livet. Her får dere følge mitt liv! Jeg vil virkelig komme til toppen med bloggen min så håper du liker bloggen og blir en fast leser <3